- Principala/
- Autoservice in Chisinau/
- Diagnostica computerizata auto/
- Diagnoza completa auto
Cuprinzator de diagnosticare auto la pret mic
Schimbarile mari din ultimii ani si cererea de diagnosticare cuprinzatoare a masinii la un pret normal inseamna mult. De exemplu, un mecanic nu trebuie sa caute probleme intr-o ratacire nesfarsita prin umplerea unui vehicul. Elementele electronice care sunt instalate in masina sunt angajate in transmiterea automata a datelor privind starea tehnica si productivitatea muncii. Sa ne punem o intrebare rezonabila: ce este o diagnoza completa a masinii si in ce circumstante are sens sa o efectuam?
Alarme
Exista semne clare date de TC care ar trebui sa va indrepte trenul de gandire in directia verificarii. Printre altele, acestea sunt:
consum prea mare de combustibil;
pierderea puterii in timpul mersului sau un indicator special de ardere pe ordonat, semnaland probleme care nu pot fi corectate aici si acum (de exemplu, prin inlocuirea lubrifiantului).
Cel putin o data in 12 luni, trebuie efectuata o diagnoza completa a masinilor din punct de vedere preventiv. Acest lucru se aplica pe deplin chiar si masinilor bune si durabile pentru a identifica probleme minore, care se pot transforma ulterior in cheltuieli semnificative. Nu strica sa inspectezi masina pe care esti pe cale sa o cumperi. Astfel, defectele mascate sunt adesea detectate.
Etape
Procedura este impartita in cercetare computerizata si test de suspensie, ca sa nu mai vorbim de analiza anumitor sisteme.
In primul rand, trebuie sa conectati un computer cu un anumit software (vorbim despre un tester). Datele cu coduri de intarziere sunt trimise de la computerul de bord - atunci cand parametrii componentelor sunt depasiti. Acesta este un ghid de nepretuit pentru mecanic la ce sa se astepte in general.
In al doilea rand, se verifica rezistenta si coordonarea „calului de fier”. Geometria suspensiei este evaluata folosind un detector de gol. In acelasi timp, exista un control asupra starii amortizoarelor. Orice zgomot in roti, uzura neuniforma a anvelopelor si alte probleme necesita atentie la probleme si incurajare pentru a lua masurile necesare.
Un computer cu un program special este conectat imediat si in timpul calatoriei. Prin urmare, programul primeste semnale de la diverse sisteme. Computerul de bord controleaza motorul si numeroase componente, in care sunt incorporate seturi de elemente care interactioneaza, care sunt programate de producator. Aici sunt salvate toate setarile. Cand unul dintre ele este depasit, urmeaza aprinderea regulatorului de pe tabloul de bord. Aceleasi informatii sunt apoi trimise la computer. Cunostintele si experienta unui mecanic ajuta la a afla daca apar abateri din cauza distrugerii unitatii, atenuarii cablului, inundarii acestuia cu lichid etc.