- Principala/
- Autoservice in Chisinau/
- Diagnosticarea tehnica a transportului auto/
- Diagnosticarea suspensiei
Diagnosticarea suspensiei
Conducatorilor auto le place sa vorbeasca destul de des despre trenul de rulare al vehiculului. Subiectul este foarte actual din cauza starii proaste a majoritatii drumurilor din Moldova, cu gropi si denivelari. Acestea nu sunt autostrazile netede si plictisitoare pe care cineva ar dori sa le vada. Ca urmare, oamenii observa brusc lovituri si scartaieli, „neascultarea” vehiculului in timp ce se roteste volanul sau tendinta lui de a trage pe laterale. In caz de defectiuni, merita sa va adresati imediat la un specialist din cadrul unui centru de deservire auto. Acolo, trenul de rulare va fi diagnosticat corespunzator. Functionarea ireprosabila a acestuia afecteaza in mod direct siguranta conducerii.
Nu conteaza daca prietenul Dvs pe patru roti este dintr-un salon auto sau are deja rulaj. O diagnosticare a sasiului la un atelier este esentiala in orice imprejurare, fie si numai pentru a va oferi liniste si a va pazi de griji suplimentare.
Remarcati anumite nereguli? Solicitati cat mai curand posibil un serviciu corespunzator la un centru de deservire auto.
- Daca apare un bazait sau un zgomot de ciocnire, se suspecteaza ca sunt defecte componentele suspensiei. Jocul instabil si crescut al volanului este un indiciu clar ca rack-ul de directie functioneaza defectuos sau ca suporturile tijei de legatura sunt uzate.
- Un ruliu in viraje indica faptul ca elementul de stabilizare a trenului de rulare nu functioneaza corect.
- Deplasarea in lateral atunci cand se actioneaza franele - cel mai bine ar fi sa se verifice placutele de frana.
Sunteti curiosi sa aflati cat costa diagnosticarea sasiului masinii Dvs? De fapt, nu este scump, dar e o masura preventiva excelenta. Acest lucru elimina eventualele probleme si salveaza vietile pasagerilor si pietonilor. De asemenea, ar trebui sa va ganditi sa reparati suspensia.
Ce puteti spune despre frecventa? In mod evident, nu este necesara o verificare zilnica. Dar de doua ori pe an (de exemplu, in timpul inlocuirii anvelopelor pentru sezonul cald si cel rece) este obligatoriu. Atunci cand kilometrajul depaseste 10.000 km, este timpul pentru o diagnosticare completa a sasiului la cel mai accesibil pret. Apoi se recomanda o inspectie periodica. Dar, in realitatile moldovenesti, este necesara o inspectie mai frecventa. Uneori se face in cadrul unei diagnostice de urgenta, deja dupa ce a avut loc ”interactiunea” cu o gaura mai mare. Pentru a remedia situatia, sunati si veniti la CasaAuto.