Livrarea un set de anvelope pe toata Moldova - Gratuit

Intra in cont
Ru
Casauto
+373 609 05 555 Magazin online
Program de lucru::

c 9:00 - 18:00 (Luni - Vineri)

Email:

sales@casauto.md

+373 602 44 449 Service auto
Program de lucru::

c 9:00 - 20:00 (Luni - Vineri)

Email:

sales@casauto.md

Diagnosticarea suspensiei

Conducatorilor auto le place sa vorbeasca destul de des despre trenul de rulare al vehiculului. Subiectul este foarte actual din cauza starii proaste a majoritatii drumurilor din Moldova, cu gropi si denivelari. Acestea nu sunt autostrazile netede si plictisitoare pe care cineva ar dori sa le vada. Ca urmare, oamenii observa brusc lovituri si scartaieli, „neascultarea” vehiculului in timp ce se roteste volanul sau tendinta lui de a trage pe laterale. In caz de defectiuni, merita sa va adresati imediat la un specialist din cadrul unui centru de deservire auto. Acolo, trenul de rulare va fi diagnosticat corespunzator. Functionarea ireprosabila a acestuia afecteaza in mod direct siguranta conducerii.


Nu conteaza daca prietenul Dvs pe patru roti este dintr-un salon auto sau are deja rulaj. O diagnosticare a sasiului la un atelier este esentiala in orice imprejurare, fie si numai pentru a va oferi liniste si a va pazi de griji suplimentare.


Remarcati anumite nereguli? Solicitati cat mai curand posibil un serviciu corespunzator la un centru de deservire auto.

 

  • Daca apare un bazait sau un zgomot de ciocnire, se suspecteaza ca sunt defecte componentele suspensiei. Jocul instabil si crescut al volanului este un indiciu clar ca rack-ul de directie functioneaza defectuos sau ca suporturile tijei de legatura sunt uzate.
  • Un ruliu in viraje indica faptul ca elementul de stabilizare a trenului de rulare nu functioneaza corect.
  • Deplasarea in lateral atunci cand se actioneaza franele - cel mai bine ar fi sa se verifice placutele de frana.

Sunteti curiosi sa aflati cat costa diagnosticarea sasiului masinii Dvs? De fapt, nu este scump, dar e o masura preventiva excelenta. Acest lucru elimina eventualele probleme si salveaza vietile pasagerilor si pietonilor. De asemenea, ar trebui sa va ganditi sa reparati suspensia.


Ce puteti spune despre frecventa? In mod evident, nu este necesara o verificare zilnica. Dar de doua ori pe an (de exemplu, in timpul inlocuirii anvelopelor pentru sezonul cald si cel rece) este obligatoriu. Atunci cand kilometrajul depaseste 10.000 km, este timpul pentru o diagnosticare completa a sasiului la cel mai accesibil pret. Apoi se recomanda o inspectie periodica. Dar, in realitatile moldovenesti, este necesara o inspectie mai frecventa. Uneori se face in cadrul unei diagnostice de urgenta, deja dupa ce a avut loc ”interactiunea” cu o gaura mai mare. Pentru a remedia situatia, sunati si veniti la CasaAuto.

 

Deservim in urmatoarele raioane: Ciocana, Rascani, Botanica, Centru, Sculeni, Buiucani
Intrebari frecvente

Ce servicii oferiti dupa diagnosticare?

arrow

In serviciul nostru auto exista o gama completa de servicii pentru fiecare masina, va vom spune cat de bine, cat de usor si mai profitabil de facut, iata cateva din lista mare de servicii pe care serviciul auto este angajat:
1. Inlocuirea amortizoarelor
2. Inlocuirea arcurilor de suspensie
3. Inlocuirea rulmentilor cu bile

Cum va contactez pentru a comanda un serviciu?

arrow
Ne puteti contacta prin numarul de telefon + 37360905555 sau prin contactele listate pe site.
Pentru a comanda, sunati-ne la numarul sau lasati o solicitare pe site

In ce cazuri este necesar sa mergeti la diagnosticul de suspendare?

arrow
 
Diagnosticarea suspensiei nu este un proces rapid, dar este foarte important deoarece, in caz de defectare a oricaror piese, masina devine automat o urgenta. Exista mai multe semne pe baza carora puteti stabili ca o calatorie la service-ul auto este inevitabila daca auziti o bataie sau un zumzet atunci cand conduceti pe un drum de calitate slaba, aparitia unui rulou pe viraje, un scartait la intoarcere, cand conduceti pe un drum plat sunteti suflat si daca pierdeti controlul in timpul acceleratiei.

Ce parti nu reusesc cel mai adesea?

arrow
 
Cu drumurile noastre, este greu sa nu ne gandim la suspensie, care preia impactul gropilor mici, mari si a neregulilor rutiere. In primul rand, amortizoarele esueaza dupa un drum lung, apoi izvoarele merg si, in cele din urma, rulmentii cu bile, acestea sunt partile principale care se uzeaza cel mai rapid. Exista, de asemenea, tije de directie, varfuri si multe alte parti responsabile de suspensie, toate vor avea nevoie de reparatii mai devreme sau mai tarziu, dar nu are sens sa schimbam totul dintr-o data, atat financiar, cat si starea lor de viata. In timpul diagnosticarii suspensiei, mecanicul nostru va determina ce altceva va va servi cu credinta, ce altceva poate fi reparat si ce trebuie schimbat.