- Principala/
- Autoservice in Chisinau/
- Vulcanizare/
- Geometria rotilor
Alinierea rotilor in Chisinau
Oportunitatea de a regla geometria rotilor este ceva la care fiecare sofer ar trebui sa recurga din cand in cand pentru a putea conduce masina in siguranta. Unii proprietari de masini din Moldova uita complet de asta. Conducerea fara reglarea geometriei rotilor poate fi nu numai costisitoare, dar are si un impact negativ asupra sigurantei conducerii. Prin urmare, din cand in cand merita sa cereti unui mecanic sa ajusteze intrarea in suspensie.
Reglare geometrie roti: Principii importante
Valorile de baza a suspensiei vehiculului, adica geometria si unghiul de convergenta a rotilor, sunt stabilite de producatorii de vehicule. Acest lucru se face in asa fel incat sa se realizeze un compromis intre conducerea in siguranta in linie dreapta si la curburi, confortul in conducere si consumul de combustibil. Dar geometria rotilor nu este suficienta, deoarece cu timpul aceasta se deterioreaza in urma utilizarii zilnice a vehiculului. Abaterile de la standarde sunt in mare parte asociate cu elementele de suspensie uzate: de exemplu, blocurile silentioase, pirghiilor sau tijele de directie. Inainte de a decide sa dati masina la reglarea geometriei, asigurati-va ca nu exista lacune in suspensie.
In ce zone merge service-ul auto?
Avem o echipa mobila pentru a merge la casa sau in orice zona din Chisinau pentru reparatii auto urgente. Echipa noastra a efectuat alinierea rotilor in Chisinau la centrul de telecentru, botanica, buyucani, ciocana.
Aparat de geometrie directie la CasaAuto
Reglarea geometriei rotilor la cel mai bun pret din Chisinau se realizeaza manual, dar cu ajutorul dispozitivelor de masurare specializate instalate pe fiecare roata a masinii (sau numai in fata - in modele adaptate pentru aceasta). CasaAuto are un sistem computerizat cu senzori optici necesari in acest scop. Cu ajutorul acestora, puteti afla rezultatele efective obtinute in urma reglarii geometriei rotilor. Comandati acest serviciu excelent pentru a mari durata de viata a anvelopelor. Suntem gata sa reglam geometria rotilor, sa schimbam anvelopele si facem repararea anvelopelor perforata la cel mai inalt nivel!
Cum sa intelegeti ca este necesara ajustarea colapsului?

Este posibila ajustarea independenta a convergentei, colapsul?

Este posibil sa schimbati situatia cu controlul putin dupa ajustarea colapsului-colaps?
