- Principala/
- Ulei de motor/
- Brandurile de uleiuri pentru motor/
- Kuttenkeuler/
- Uleiuri minerale Kuttenkeuler
Uleiuri minerale Kuttenkeuler in Moldova
Uleiurile minerale Kuttenkeuler trebuie percepute ca un produs lubrifiant obtinut prin rafinarea petrolului brut. In general, este un produs secundar agregat creat in procesul de rafinare a titeiului pentru a crea produse petroliere, cum ar fi benzina si motorina.
Principalele componente ale uleiului mineral sunt varianta parafinica, uleiul naftenic si uleiul aromatic. Acordati atentie serviciului de inlocuire a filtrului. In acelasi timp, din aceasta substanta se poate crea ulei, la fel ca si parafina. Este materia prima pentru lumanari si are un lubrifiant special in structura sa chimica. Poate fi utilizat ca ulei de baza pentru lubrifiere.
Deoarece uleiul de motor pe baza de minerale are o stabilitate chimica si termica slaba, vascozitatea sa este redusa in cazul calatoriilor lungi sau de lunga durata. Iar impuritatile din reactia de oxidare termica creeaza namoluri care se acumuleaza in motor si nu pot proteja motorul.
Pretul uleiului de motor mineral este relativ scazut. Dar, in comparatie cu cele sintetice, sunt necesare schimbari frecvente pentru a depasi limitele de performanta. Bineinteles, in cazul uleiului de motor conventional produs mai recent, odata cu dezvoltarea tehnologiei de rafinare. Atributul descris a depasit multe dezavantaje si a redus diferenta fata de omologul sau sintetic, care este vizibila in fiecare benzinarie.
Din acest motiv, uleiurile minerale utilizate ca uleiuri de baza pentru motoare incearca sa reduca pe cat posibil continutul de componente naftenice si aromatice.
Uleiul mineral este fabricat in asa fel incat sa indeplineasca proprietatile de lubrifiere. Aceasta este principala caracteristica necesara pentru uleiul de motor, prin eliminarea impuritatilor cu ajutorul celor mai noi tehnologii de rafinare. Cu toate acestea, deoarece provine din titei, este dificil sa se elimine 100% din impuritatile din componenta de sulf. In plus, in comparatie cu uleiul sintetic, acesta este instabil din punct de vedere chimic, are o vascozitate mai mica la temperaturi ridicate si se preteaza bine la cocsificare, ceea ce poate duce la formarea de namol.
Din acest motiv, exista un dezavantaj in sensul ca ciclul de schimbare a uleiului poate fi mai scurt decat in cazul produselor sintetice atunci cand se produce ulei de motor finit. Dar avantajul sau consta in posibilitatea de a cumpara un ulei de motor cu performante bune la un pret redus, deoarece costul de productie al uleiului de baza este scazut.